Friday, November 15, 2013

tidak paham..

okeh ade berlaku keconfusean disini..

ni bukan nak kutuk mane2 pihak tapi just luahan hati yg confuse

aku selalu tgk org post pasal ketuhanan lah dosa lah pahala lah and everything pasal agama.. bukan lah nak kata aku jijik or aku hina bebenda tu.. walopun aku ni bukan lh kategori muslimah sejati tapi x de lah aku nak benci ngan bebende keislaman ni.. gilo ka?? aku suke bace bile org post pasal keagamaan.. at least aku bole belajar dari ape yg dorang post... 

tapi sedar atau tidak orang yang dok post pasal ketuhanan or dosa pahale ni sebenarnye buat dosa kering like every second... 

pertama.. bile korang post cam tu akan ade pandangan orang yg mengatakan korang riak.. satu

kedua bile korang post cam tu orang akan beranggapan korang post sesuatu yang terkesan dihati dan sanubari korang.. so orang akan jadikan korang contoh... tapi ape yang korang post bertentangan ngan ape yang korang buat sehari harian.. dua..

oke lah aku kasi contoh senang sikit.. 

korang post tentang dosa pahala pasal pasangan bercinta konon nye..dosa bersama sebelum kawen contoh nye.. tapi korang hari2 dok bertepuk tampar dikhalayak.. berpegang2... n ntah pape lagi yg aku x nampak.. pastu nak post tentang dosa.. for what???


sorry lah kalo nampak cam aku ni suke buat dosa2 kering tu.. tapi sebenarnye aku meluat sebab pada perspektif aku ape yang kite kongsikan atau post adelah sesuatu yang terkesan pada hati kita dan kita nak galakkan orang pown rase macam tu.. 

tapi ape motif post tapi korang anggap bende tu sebagai post n korang stil buat bende yg korang panggil dosa tu every second???? 

answer me???? aku x nampak motif disitu.. 

terima kasih

No comments:

Post a Comment